הלחץ עזר: תוארך כהונתו של רב העדה האתיופית ר' יוסף הדנה

    בתווך גבר הלחץ גם מצד הרבנים הראשיים ששיגרו מכתב למשרד הדתות בו הביעו את תמיכתם בהמשך מועמדותו וכעת הוא התבשר על המשך תפקידו
    איתי גדסי 1 Comment on הלחץ עזר: תוארך כהונתו של רב העדה האתיופית ר' יוסף הדנה

    בהנחיית שר הדתות דוד אזולאי משרד הדתות הודיע כי יאשר את הארכת כהונתו של רב העדה האתיופית הרב יוסף הדנה • "אם אני עוזב עכשיו, כל מה שבניתי יכול לקרוס"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    בתווך גבר הלחץ גם מצד הרבנים הראשיים ששיגרו מכתב למשרד הדתות בו הביעו את תמיכתם בהמשך מועמדותו וכעת הוא התבשר על המשך תפקידו
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהנחיית שר הדתות דוד אזולאי משרד הדתות הודיע כי יאשר את הארכת כהונתו של רב העדה האתיופית הרב יוסף הדנה.

    כזכור הודיע משרד הדתות לרב הדנה כי כהונתו מסתיימת בשל גילו אלא שהחל לחץ ציבורי כבד.

    "מרן הגאון הגדול הרב עובדיה יוסף זצוק"ל הוא למעשה האבא של הקהילה, הוא לימד אותי באופן אישי, שלח אותי לישיבה וכל הזמן תמך בי ועזר לי וברוך ה' עד היום האחרון הוא ליווה אותי. בזכותו ובזכות הרבה רבנים ואנשים שעזרו לי, יכולתי להביא את הקהילה שלי למקום שהיא נמצאת בו היום. לא היו הפגנות ושביתות בנושא של הדת בכל הזמנים. בסייעתא דישמיא ובעזרת כל גדולי התורה, הצלחתי. היום הגעתי לגיל פרישה, ואני ראיתי שאם אני עוזב עכשיו, כל מה שבניתי יכול לקרוס" אמר אמש הרב הדנה לקול חי.

    את האצבע המאשימה הפנה הרב הדנה למשרד הדתות, "מי שמסרב זה בכיר במשרד. יש אחראי שכשדיברתי איתו, הוא אמר לי שצריך ללכת הביתה. אמרתי בסדר גמור, אבל אחר כך אני רואה גם לחץ מצד הציבור וידידים שמכירים ואכפת להם מהיהודי אתיופיה".

    בתווך גבר הלחץ גם מצד הרבנים הראשיים ששיגרו מכתב למשרד הדתות בו הביעו את תמיכתם בהמשך מועמדותו וכעת הוא התבשר על המשך תפקידו.

    IMG-20160621-WA0074



    1 תגובות

    מיין תגובות